Årsmøte i Nøtterøy Historielag

posted in: Medlemsmøte | 0
Nøtterøy bygdetun – den gamle lensmannsgården Fagertun. (Foto: Tor Gervin)

Nøtterøy Historielag har årsmøte på Borgheim menighetssenter onsdag 12. februar kl 1830. Styret legger fram en årsberetning som forteller om stor aktivitet. Regnskapet gikk ikke i pluss, men laget har stadig god økonomi. Ved årsskiftet hadde Historielaget 864 medlemmer. Valgkomiteens innstilling legger opp til at Sven Erik Tholander gjenvelges som leder for to år, og at han får med seg nesten hele styret videre i 2020.

Her kan du se årsmøtedokumentene:

Dagsorden

Årsberetning

Regnskap

Noter

Valgkomiteens innstilling

Etter årsmøtet vil arkivar Marit Slyngstad holde foredrag: «Vestfoldarkivet rommer mangt, bl.a. den lokalhistoriske samlingen til historikeren og arkivaren fra Nøtterøy, Helge Paulsen».

Rast på «Glaner’n» i Årøysund på Historielagets vårtur 11. mai 2019 – 120 deltakere med Hans Marius Råstad som omviser.