Medlemsmøte på Borgheim

Borgheim menighetssenter Rektorveien 2 a,Borgheim,Norge

Nøtterøy Historielag har medlemsmøte på Borgheim menighetssenter. Einar Chr. Erlingsen holder foredraget «Færder losvesens historie». Einar Chr. Erlingsen.

Vardås-vandring

Oppmøte Oeødveien 3

Nøtterøy Historielag v/Tove Elisabeth Nygaard leder vandring og forteller om historien på Vardås fort. Påmelding telefon 95 45 44 21. Pris per vandring 200 kr. Medlemmer av Historielaget med ledsager gratis.

Dugnad i Hella

Hella Hellaveien,Nøtterøy,Norge

Nøtterøy Historielag og Nøtterøy Rotary har dugnad på gravfeltet og friområdet i Hella. Ta med rive, arbeidshansker og godt humør.

Lørdagskafé på Fagertun

Fagertun Røsselgata 2 ,Nøtterøy,Norge

Den første av i alt 8 lørdager med kafé, aktiviteter og omvisninger på Nøtterøy bygdetun, Fagertun. Nøtterøy Husflidslag med god støtte fra Nøtterøy Historielag.

Vardås-vandring

Oppmøte Oeødveien 3