
Søndag 31. mai hadde Nøtterøy Historielag med Tove Elisabet Nygaard som fast omviser «Vardås-vandring 2». Dette er bare for de som har vært med på den ordinære «Vardås-vandring 1» og etterpå kan bli invitert med på denne turen. Været var fantastisk og vi hadde med oss 13 svært interesserte vandrere på denne 7 kilometer lange turen langs vei og på gode stier. Vi besøkte 4 dekningsrom, snakket litt om HV og vist noe fra kald krig. Vi hadde lunsjen vår på Skjærvehagen.






Legg inn en kommentar