Sommerfest på tunet

posted in: Forside | 0

Med helstekt lam på menyen, telt i parken og flagget til topps var det sommerfest på Fagertun. I beste tradisjon inviterte Nøtterøy Historielag og Stiftelsen Fagertun til hyggelig lag; folk fra styre og stell og flere med som alle bidrar hver på sin måte. En pust i bakken og påskjønnelse for mye godt arbeid både i historielaget og på bygdetunet. Sommerkvelden på Nøtterøys flotte bygdetun var som man bare kunne ønske seg!

Follow Tor Gervin:

Ass. nettredaktør

Legg inn en kommentar

Dette nettstedet bruker Akismet for å redusere spam. Finn ut mer om hvordan kommentardataene dine behandles.