Historielagets vårprogram 2022

posted in: Forside | 0
  • 20.04: Åpent medlemsmøte på Borgheim menighetssenter kl 1830. Tor Gervin holder foredraget «Nr. 91 Stomperud – en autentisk historie».
  • 27.04: Åpent møte i underlåven på Nøtterøy bygdetun, Fagertun, kl 1830. Olav Bjørnli holder foredraget «Tau i lange baner – historien til Tønsberg Reperbane». (Samarbeid med Sparebankstiftelsen Nøtterøy-Tønsberg)
  • 09.05: Vårens dugnad på friområdet/gravfeltet i Hella kl 1800. Ta med rake og arbeidshansker. (Samarbeid med Nøtterøy Rotary)
  • 14.05: Tur til Mellom-Bolæren. Avgang med flybåten fra Arås båthavn kl 1100. Deltakeravgift kr 300. Ingen påmelding, båten går evt. flere turer. Ta med niste.