Rotary-heder til Harald Bakke

posted in: Forside | 0
Bildet f.v. Rolf Jespersen (avtroppende president i Nøtterøy Rotaryklubb), Harald Bakke og Ole Joakim Devold.

Nøtterøy Rotaryklubb har tildelt Harald Bakke utmerkelsen Paul Harris Fellow for sin store innsats i dugnadsarbeidet på Nøtterøy bygdetun, Fagertun. Harald Bakke har vært med i dugnadsgjengen i en årrekke, og leder for den aktive gjengen mens man på Fagertun har realisert flere byggeprosjekter og utført omfattende vedlikeholdsarbeider.

Paul Harris Fellow er en æresbevisning innstiftet av Rotary International og som gis til personer som har utmerket seg innenfor et spesielt område. Distriktsguvernør Ole Joakim Devold foresto overrekkelsen da Nøtterøy Rotaryklubb mandag 19. juni feiret 70-årsjubileum på Sjøormen.