Sesongens siste Vardås-vandring

posted in: Forside | 0

Sesongens siste vandring søndag 3. september ble fulltegnet. Det var dessverre mange som var for seint ute til å melde seg på, eller møtte opp uten å ha meldt seg på, for så å måtte reise hjem igjen uten å få delta.

Vi må ha et maksimumsantall på deltakere på grunn av at vandringen er omfattende med mange stopp og at vi har begrensede muligheter til parkering.

Vandringen ble veldig fin med perfekt vær, interessante spørsmål og fornøyde deltakere. Historielaget fikk 5 nye medlemmer på dette arrangementet.

Vi i  #vardåsvandring takker alle som har deltatt på arrangementene i 2023 og gleder oss til 2024.

Hilsen Daniel Solberg og Tove Nygaard

Alle foto: Jan Erik Norheim