Åpen dag på Fagertun søndag 22. august

posted in: Forside | 0
Nøtterøy Musikkorps kommer marsjerende inn på tunet med Oserød skoles flaggborg – det blir minikonsert. (Foto: Tor Gervin)

Nøtterøy Historielag i godt samarbeid med andre lag og foreninger inviterer til Åpen dag på Nøtterøy bygdetun, Fagertun, søndag 22. august kl 11.30-15.30. Dette er en familiedag med omvisninger i hus og samlinger, salg av grønnsaker, husflidsprodukter og diverse annet, brødbaking, kafé, veteranbiler, aktiviteter for barn og unge med blant annet tinnstøping og smiing mv. Fri adgang og fri parkering. Det ventes stor pågang, så det er fint om de som har muligheter for det enten tar beina fatt eller sykler. Vi legger vekt på å ivareta krav til smittevern, som selvfølgelig også er et individuelt ansvar!

• Nøtterøy Musikkorps med Oserød skoles flaggborg – minikonsert
• Åpning v/ Historielagets nestleder, Stein Engh
• Vevstua, en del av låveloftet innvies
• Skomakerverkstedet innvies
Alltid mange som kommer på Åpen dag, fint om de som har muligheter for det enten tar beina fatt eller sykler.
Follow Tor Gervin:

Ass. nettredaktør