Stor aktivitet ettersommer og høst

posted in: Forside | 0

Medlemmer av Nøtterøy Historielag og venner av Nøtterøy bygdetun, Fagertun, har mye å glede seg til! Det er litt av hvert som foregår ut over ettersommeren og høsten. Vi kommer etter hvert med mer informasjon om de enkelte arrangementer. Her er en foreløpig oversikt:

1. juli: Lørdagskafé på Nøtterøy bygdetun, Fagertun kl 1130-1530

7. august: Lørdagskafé på Nøtterøy bygdetun, Fagertun kl 1130-1530

14. august: Lørdagskafé på Nøtterøy bygdetun, Fagertun kl 1130-1530

22. august: Åpen dag på Nøtterøy bygdetun, Fagerun kl 1130-1530.

4. september: Kulturminnemønstring i Wilhelmsenhallen (Kulturminneuka/Friluftslivets uke)

11. september: Nøtterøy Husflidslags aktivitetsdag for barn og unge på Nøtterøy bygdetun, Fagertun (Kulturminneuka/Friluftslivets uke).

15. september: Medlemsmøte Nøtterøy Historielag på Borgheim meninghetssenter kl 1830. Arild Braa Nordli: «Jakten på Tunsberghus».

20. september: Nøtterøy Historielag og Nøtterøy Rotary har dugnad i Hella kl 1800.

20. oktober: Medlemsmøte Nøtterøy Historielag på Borgheim meningssenter kl 1830. Fredrik Bjønnes: «Borre et maktsenter i yngre steinalder».

13.-14. november: Nøtterøy Husflidslags julesalgsmesse på Nøtterøy bygdetun, Fagertun.

17. november: Medlemsmøte Nøtterøy Historielag på Borgheim meningssenter kl 1830. Harald Kaasa Hammer: «Hans Nielsen Hauge – Norges første gründer».

4. desember: Jul på den gamle gården, familiearrangement på Nøtterøy bygdetun, Fagertun.