Årets første Vardås-vandring

posted in: Forside | 0

I alt 10 interesserte og engasjerte deltakere på den første av årets Vardås-vandringer, som nå går i regi av Nøtterøy Historielag. Her var det mye både å se og høre, stor spørrelyst, trivelig lunsj og etter fire og en halv time i strålende vær applaus og hyggelige tilbakemeldinger.

De fleste deltakerne var allerede medlemmer av Nøtterøy Historielag, og en som ikke var det tegnet seg som nytt medlem.

Dette frister til gjentakelse! Søndag 18. juni leder Tove Elisabeth Nygaard ny vandring, der hun forteller historien om Vardås fort. Pris per vandring 200 kroner. Medlemmer av Nøtterøy Historielag med en ledsager gratis. Påmelding tlf. 95 45 44 21.

Foto: Daniel Solberg.